Reklamní kouzla s mýdlem

reklamni mydlo

Majitelé a provozovatelé hotelů a penzionů mají v podstatě jednoduchou práci s tím, najít vhodný produkt pro propagaci svého podniku. K tomuto účelu může posloužit prakticky celé vybavení hotelového pokoje či koupelny. Pokud se nad tím zamyslíme, pak reklamní předměty v hotelových nebo jiných ubytovacích zařízeních jsou finančně velice nenáročné. Zkusíme se podívat do zmíněné koupelny.

  • V každé hotelové koupelně musí být mýdlo, ručník a další hygienické potřeby.
  • Tedy žádný nadbytečný výdaj.
  • A potisk reklamních předmětů také nepředstavuje žádné vysoké náklady.
  • Reklamní potisk koupelnového vybavení je tedy levnou a účinnou reklamou.

Zkusíme jít při uvažování, jak využít hygienické potřeby pro reklamu, ještě o kousek dál. Zaměříme se na mýdlo. To totiž nabízí další možnosti využití pro reklamní účely. Mýdla potištěná vaším logem jsou krásným dárkem pro vaše obchodní partnery nebo VIP zákazníky. Musí se pochopitelně jednat o luxusní druhy mýdel. Mýdlo „s jelenem“ by asi vaše partnery příliš nenadchlo.

reklamni mydla

Jaké mýdlo vybrat?

Jednou z množností jsou mýdla s rostlinnými extrakty nebo obohacená olivovým olejem. Tato mýdla se vyrábějí tradičně v Portugalsku a vyznačují se vysokou kvalitou a šetrností k životnímu prostředí. Výběr můžete podřídit složení, a tedy i vůni.

  • Mezi nejoblíbenější patří:
  • Saudade Soap – levandule, jasmín, estragon, bergamot, pačuli, ambra.
  • Galo Soap – tymián, pomeranč, slunečnice, olivové dřevo.
  • Ouro Soap – citrus, heřmánek, cedrové dřevo, vetiver.

Provozovatelé a majitelé saun a wellness mohou pro své hosty připravit překvapení v podobě lázeňské sady. V praktickém sáčku se bude ukrývat „růže“ na mytí těla, pemza s polyesterovou šňůrou, exfoliační ručník z bavlny a juty. Vše vyrobeno na přírodní bázi. A pochopitelně s vhodným potiskem.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Přidej komentář jako první k "Reklamní kouzla s mýdlem"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*