Je zbytečné utrácet peníze za propagaci, která nefunguje. Raději se spolehněte na reklamní předměty s vaším logem, díky kterým se do povědomí zákazníků zapíšete rychleji a v lepším světle. Mají totiž před ostatními způsoby propagace velký náskok.
Nižší náklady, větší efekt
Reklamní předměty jsou nejlepším způsobem propagace z mnoha důvodů. Pomocí zdánlivě obyčejné reklamní propisky oslovíte daleko více lidí a ještě ušetříte. Náklady na jednu propisku s vaším logem jsou až o 99 procent nižší než například inzerce v tisku. Přitom ten skoro nikdo nečte, zato propisku si ponechá každý, a ještě ji aktivně využívá. A to i několik měsíců a po celou tu dobu má potencionální zákazník logo vaší firmy na očích. A i když člověk váš reklamní předmět nechce, jen málokdy jej vyhodí. Buď mu zůstane i tak ležet doma nebo jej věnuje někomu z rodiny nebo přátel. Předmět tak putuje dál.
Vyberte dobře
Reklamní předměty by měly mít hlavně praktické využití. Pokud budete rozdávat předměty, které stejně nakonec skončí zahrabané v šuplíku nebo jako lapače prachu na pracovním stole, nemusí mít takový efekt, jaký byste očekávali. Lidé velmi rádi dostávají dárky, které mohou využít. Pak se jim logicky do podvědomí zapíše lépe i samotná značka. Dárky můžete vybírat podle charakteru akce, na které se dárky chystáte rozdávat. Správný výběr předmětu je velmi klíčový pro úspěch celé takové propagační akce.
Reklamní předměty jsou mezi lidmi oblíbenější než reklama na internetu nebo v televizi
Zajímavé, hezké a praktické reklamní dárky s potiskem si lidé považují a mnohdy také mezi sebou půjčují. I když rozdáte jednu propisku, může se klidně dostat k dalším deseti lidem. Stejné je to s kalendářem, hrnečkem nebo tričkem. V posledních letech slaví úspěchy také power banka nebo USB klíčenky. Všechny tyto předměty jsou až 3 x oblíbenější mezi lidmi jako nástroj reklamy než oslovení zákazníků pomocí reklam na internetu, v televizi nebo v rádiu.
Neutrácejte za zbytečnou reklamu. Jděte na to chytře a lidi potěšte raději dárkem.
Přidej komentář jako první k "Reklamní předměty – nejlepší způsob propagace, jaký můžete zvolit"