Padání vlasů: jak ho můžeme řešit?

O blahodárných účincích kolagenu toho už bylo napsáno mnoho. Chrání naše klouby, kosti a svaly, zároveň je také posiluje a dodává jim potřebné živiny. Hydratuje a vyživuje naši pokožku, dodává jí elasticitu a zdravý vzhled. Věděli jste ale, že kolagen má vliv také na zdraví a kvalitu našich vlasů?

Padání vlasů je velmi nepříjemná zkušenost, se kterou se během svého života potýká snad každý. Padání vlasů může mít mnoho příčin, jednou z nich je také nedostatek kolagenu. Jedná se o bílkovinu, která se v našem těle vyskytuje nejhojněji. Přibližně od 30. roku života se jeho množství ale snižuje a stejně tak i přirozená schopnost našeho těla jej produkovat. Při nedostatku kolagenu se zhoršuje kvalita struktury vlasových folikulů, které dodávají živiny a vodu našim vlasům a mají velký vliv na to, jak naše vlasy vypadají a jak jsou silné. Čím hůř na tom vlasové folikuly jsou, tím víc oslabené jsou i naše vlasy – a rychleji a častěji vypadávají.

Pokud vás trápí vypadávání vlasů, zkuste nejdříve zajistit vašemu tělu dostatečný příjem kolagenu. Jezte potraviny, které jej obsahují, zejména ořechy, rybí maso či bobulovité ovoce. Zvýšit produkci kolagenu můžete také pomocí vhodných přípravků, jedním z nich je např. Optimal Collagen. Ten tělu dodá potřebné množství kolagenu a postará se také o to, aby jej tělo i nadále produkovalo v potřebné míře. V kombinaci s kolagenem je nejlepší kyselina hyaluronová. Díky těmto látkám jsou naše vlasy vyživené a zdravé, lesknou se, vypadají krásně, mají nádherný objem a jsou silnější – méně tedy vypadávají. Nezapomeňte svým vlasům věnovat dostatečnou péči – nebuďte na ně hrubí, používejte jen opravdu kvalitní a šetrnou vlasovou kosmetiku bez škodlivých látek. Alespoň jednou týdně dopřejte svým vlasům ozdravnou kúru nebo vlasovou vyživující masku. Uvidíte, že za vaši správnou péči se vám vlasy brzy odmění – svou vitalitou a krásou.

Přidej komentář jako první k "Padání vlasů: jak ho můžeme řešit?"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*